פרקט עמיד במים

0
25
פרקט עמיד במים
קרדיט:קנבה

הריצוף שלכם נמצא בסיכון להתעוות, להתקלף ולהינזק עקב הצטברות של לחות כאשר מזג האוויר משתנה לעונת הגשמים ואנשים מתחילים להביא פנימה נעליים לחות ומטריות נוטפות. לפני שהחורף מגיע זה הזמן לשקול להחליף את לוחות הפרקט הרגילות בלוחות פרקט עמיד במים. בחברת שטיחי ש.ט.ר תמצאו את החידוש הייחודי הזה, אשר יכול להקל מאוד על חיי היום יום שלכם.

היתרונות של פרקט עמיד במים

אורך חיים, סגנון ועמידות בפני כתמים ונוזלים, אלא כל הסיבות לבחירת ריצוף עמיד למים. פרקט עמיד במים מוגן בשכבה אטומה לספיגה, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אזורים עם תנועה גבוהה בעלת פוטנציאל גבוה לחשיפה לנוזלים כמו חדר הכניסה, ומטבח. לא רק שסוג ריצוף זה יכול להחזיק מעמד במשך זמן רב מאוד, אלא שהוא גם מושלם עבור משקי בית בהם יש ילדים קטנים ובעלי חיים, אשר תמיד יכולים לשפוך משהו על הפרקט ללא כוונה.

פרקט עמיד למים לא יתריד את המחשבה שלכם כאשר תראו את ילדכם נכנסים הביתה במגפים מלאות בוץ ושלוליות. בוץ, מים ומזהמים אחרים אינם מחלחלים מתחת לפני השטח. לא תצטרכו להילחץ מפגיעה ברצפות שלכם, כי אתם יכולים פשוט להשתמש במטלית כדי לנגב את מה שנשפך.

בנוסף, פרקט עמיד למים מגן עליכם מפני סכנות רטיבות פוטנציאליות. בעיות בריאותיות גדולות הנגרמות על ידי עובש וטחב עלולות להתרחש כאשר יש הצטברות של לחות בבית כתוצאה מהצפות, דליפות או לחות. ריצוף עמיד למים מבטל את החשש הזה.

איך לשלב פרקט עמיד למים בעיצוב פנים הבית?

השקעה ברצפה חדשה צריכה להיות כזו שתחזיק מעמד לכל החיים. אנו שואפים להתאים אותה לעיצוב פנים הבית, כך שהפרקט יתאים גם לצרכים ולטעם שלכם. בעזרת ייעוץ מקצועי של צוות המומחים בחברת שטיחי ש.ט.ר, תוכלו לבצע בחירה מושכלת לגבי עובי הרצפה, הסגנון, הצבע ועוד. חברת שטיחי ש.ט.ר קיימים בשוק כבר 30 שנה, וגאים ביכולות ובניסיון הרב אותו צברו לאורך השנים. הצוות המיומן יעניק לכם שירות מקצועי ואדיב, וישאיר אתכם מרוצים מהתוצאה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן