מתן שירותי פריצה יזומה לכספות

0
15
קרדיט - Canva

פריצה יזומה לכספת (ע"פ בקשה של בעל הכספת) נעשית מכמה סיבות:

כאשר בעל הכספת לא מצליח לפתוח את הכספת שברשותו (איבד את מפתחות הכספת/ שכח את הקוד לכספת/ נעשה ניסיון פריצה לכספת ע"י גנבים ונגרם לה נזק שלא מאפשר את פתיחתה בצורה רגילה/ שירת מפתח בצילינדר וכד').

במקרים אלו, יכול בעל הכספת ליצור קשר עם חברתנו ולשמוע על השירותים של פורץ כספות, החברה תבצע את הפעולות הנדרשות כדי לפתוח את הכספת ובמידת הצורך להשמיש אותה שוב, ביכולתנו לתת מענה ושירות לכל סוגי הכספות.

מומלץ מאוד לא לנסות ולטפל בבעיה שנוצרה באופן עצמאי, הכי נכון הוא ליצור קשר עם החברה שסיפקה את הכספת או לחברה העוסקת הנושא ולבקש שירות.

יש לציין שבכספות בעלות רמת ביטחון גבוהה מאוד (כספות כבדות), קיימים מנגנונים הנקראים "מלכודות" וכאשר אדם שלא מוסמך ינסה לפתוח את הכספת, הם יופעלו ותימנע לחלוטין כמעט פתיחת הכספת.

אחסון חפצים יקרי ערך בנכס שלכם

כספת ביתית היא כספת שנמצאת בבית לצורך אחסון ושמירה על חפצים יקרים, כגון כסף, תכשיטים, מסמכים חשובים, תעודות חשובות, אקדח וכו'. הכספת ביתית משמשת להגנה מפני גניבות, שוד, אש ומזיקים אחרים. היא יכולה לשרת כמקום אבטחה לאחסון חפצים שאליהם רוצים לשמור מסיכונים. כמו כן ברכישת הכספת הביתית עליכם להקפיד על בחירת סוג כספת שתתאים עבורכם, על כספת ברמת אבטחה גבוהה, על התאמה נכונה של מיקום הכספת בבית שלכם, וכן על מחיר אשר אתם רוצים שהכספת תעלה לכם, כמו כן דגש חשוב נוסף זה אופציה להרחבה, שכן במידה ותרצו להכניס עוד דברים לכספת שתוכלו להתקין במידת הצורך כספת רחבה יותר.

כספות איכותיות

על מנת שתוכלו לרכוש כספות איכותיות וברמה הכי גבוהה שיש תוכלו לפנות אלינו לחברת עוז כספות ואנו נדאג להתאים עבורכם כספות ברמה הכי גבוהה שיש, כמו כן אנו בעלי ניסיון עתיר שנים בתחום הכספות ואנו נדאג עבורכם לשירותים אלו תוך כך שאנו מספקים פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות ותוך כך שאנו דואגים לרמה הכי גבוהה של כספות. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ חייגו: 09-9720439 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן