שיטות אריזה מודרניות

0
119
קרדיט - Canva

ציוד אריזה תופס חלק נכבד בתעשייה המודרנית. ישנם מספר סוגים של פתרונות אריזה מתקדמים -אריזות מוצרים להמשך אחסון ושינוע בטוח. טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לייעל את הייצור ולהגדיל משמעותית את הפרודוקטיביות.

השוק של היום דורש פיתוח מתמיד של מנגנונים לעבודה איכותית יותר וחיסכון בעלויות. בין שיטות האריזה והחומרים הנפוצים המתאימים לרוב תחומי הפעילות, כדאי להדגיש: כיווץ חום, ניילון נצמד, מכסה המנוע מתיחה, רצועות וסקוטש. חומר אריזה הוא מרכיב חשוב בתהליכי אריזה של ציוד נדרש לייצור ובאיזה כיוון להעביר את יצרני הציוד לפתח את המכשירים שלהם. אחד המדדים המרכזיים שמרוץ הטכנולוגיה עוקב אחריהם הוא פרודוקטיביות. הרווחיות והיציבות של פיתוח החברה תלויים במידה רבה במהירות ובאיכות של פעולות האריזה.

שיטות האריזה הפופולריות והרלוונטיות ביותר.

היום קיימות בשוק פתרונות אריזה מתקדמות שעל כמה מהם נדבר במאמר זה.

אריזת Flow-pack

Flow-pack היא סוג של אריזת מוצרים בשקיות מיוחדות בעלות שלושה תפרים. זוהי דרך חסכונית, אטרקטיבית, נוחה ואטומה לשמר את המוצר, להגן עליו מפני לחות וקרינה אולטרה סגולה.שיטת אריזה זו צוברת פופולריות בעיקר בתעשיות המזון.

יתרונות:

עלות חומר נמוכה

ביצועים גבוהים

מגוון רחב של אפשרויות אריזה וחומרי אריזה

אפשרות להדפסה וציור תמונות במגוון צבעים

איכות גבוהה

שיטת אריזה זו משמשת באופן פעיל עבור ממתקים, מוצרי מזון, מזכרות, קוסמטיקה, צעצועים וכלי כתיבה. חומר אקולוגי בטוח לבריאות ומבטיח אחסון לטווח ארוך של מוצרים. הודות לפתרונות עיצוב מודרניים, ניתן להפוך אותו למותג מוכר ולהתבלט משאר המוצרים על מדף החנות.

עבור שיטת אריזה פלופאק נעשה שימוש בציוד מיוחד.

שקיות דויפאק

שקית דויפאק היא שקית ניילון גמישה ואטומה עם תחתית להחזיק את המוצר בצורה אנכית. לא מדובר בחידוש, אלא בפתרון אריזה מבוקש כיום, המהווה אלטרנטיבה למיכלי זכוכית. זהו מיכל ידידותי לסביבה עם ציפוי מגן, המתאים לרטבים, ריבות ומוצרים נוספים.

יתרונות:

אריזה אקולוגית

חומרי אריזה שונים

מהימנות

אטימות

ניתן להשתמש בשכבת ביניים של חומר רדיד אלומיניום להגדלת חיי המדף של המוצר.

וואקום

כדי להבטיח אטימות מרבית, מסירים אוויר מאריזת המוצר לפני איטום עצמו. כמו כן, לאיטום נעשה שימוש בסרט כיווץ, אשר בחימום מתכווץ ומתאים היטב למוצר. שיטה זו אידיאלית עבור מוצרי מזום עם תאריך תפוגה קצר ותספק חיי מדף ארוכים יותר.

יתרונות:

איכות המוצר וטריותו נשמרת

זמני אחסון מוארכים

המוצר אינו מתייבש

אטימות.

חברת מגה בוקס מספקת פתרונות אריזה מתקדמות לעסקים גדולים וקטנים. בקטלוג תוכלו למצוא שיטות אריזה ומוצרי אריזה בטכנולוגיות המתקדמות בשוק העולמי. כל המוצרים אמינים ובאיכות גבוהה. צרו קשר עם חברת מגה בוקס בטלפון 0765301190.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן