מיתוג ועיצוב כדרך להצמיח את העסק

0
548
credit Canva

פתיחת עסק חדש היא ללא ספק נקודה מרגשת בחיים ותחנה משמעותית בדרך. עם כל המאמצים שהושקעו לקראת פתיחתו, חשוב לזכור שזוהי רק ההתחלה ושיש להשקיע הרבה מאוד להצלחת העסק וצמיחתו גם תוך כדי. לא מדובר רק על השקעה מקצועית ומיומנות בתחום בו אתם עוסקים. צריך להשקיע לא מעט גם בשיווק העסק, פרסומו ומיתוגו. מיתוג לעסק חדש הוא למעשה התוויית דרך עבורו. המיתוג הוא קביעת אופי העסק, קהל היעד אליו הוא פונה, למשל האם רוצים עסק בוטיק המתמקד בפריטים מסוימים ופונה לקהל מצומצם או דווקא עסק הפונה לכולם ומציע טווח רחב של שירותים או מוצרים. כל אלה גם יקבעו את עיצוב העסק אשר חשוב שילך יחד עם המיתוג ויעביר את המסר שרוצים להעביר.

חיפוי מתאים – כי קירות כן מדברים

על אדם שתקן אומרים שהוא שותק כמו קיר, אבל קיר כן יכול לדבר והדבר תלוי בכם ובעיצוב שתתנו לו. רבים מתעלמים מהקירות כשהם מתכננים את העיצוב, בין אם בבית ובין אם בעסק, אך התעלמות מהקירות והשארתם בצבע אקראי היא בזבוז של ממש. אם תיכנסו לתוך חלל בו הקירות אינם עמוסים הם הדבר הראשון שתשימו לב אליו. לכן, מומלץ מאוד לבחור חיפוי לקירות שיתאים לאופי המקום. חיפוי דמוי עץ לעסק מתאים לכאלה המחפשים אוירה כפרית וביתית או עוסקים בדברים הקשורים לעץ כמו מסעדות באוירה כפרית, חנויות רהיטים ועוד. חיפוי דמוי שיש מתאים למקומות בהם חשובה אווירה יוקרתית כמו מלון, מרכז קניות יוקרתי ועוד, כך שלכל עסק מומלץ למצוא את החיפוי המתאים לאופי שלו וישנן אפשרויות רבות.

אותיות מוארות – להאיר ללקוחות את הדרך

הסביבה החיצונית של העסק חשובה לא פחות להצלחתו, במיוחד למשיכת לקוחות שלא תכננו להגיע .למקום אך גם עבור אלה שמגיעים בצורה מתוכננת ואתם רוצים שימצאו את המקום בקלות ואכן יבחרו להיכנס אליו. שילוט בולט המושך את העין הוא הבסיס. אותיות לד מוארות, במיוחד אם הן גדולות וצבעוניות ימשכו מיד את העין והעוברים במקום לא יפספסו את העסק שלכם. רוצים למצות את מלוא הפוטנציאל של העסק? השקיעו במיתוג ועיצוב ועבדו עם מומחים בתחום. אנו בקריאטיב 360 נתכנן ונבצע את העיצוב בהתאם לרצון שלכם ולמהות העסק בצורה הטובה ביותר. חייגו אלינו 048667808

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן