איזה צורת בריכה הכי מתאימה לגינה בבית?

0
585
קרדיט צילום: אתר UNSPLASH

היום, כשאנחנו ניגשים לתכנן מבנה של בית פרטי עם גינה, הרבה פעמים אנחנו משקיעים גם לא מעט זמן ומשאבים אחרים בתכנון בריכה אשר תתאים לחלל בצורה הטובה ביותר. אם פעם הרעיון של הקמת בריכה בגינה הפרטית היה נשמע מופרך, בעיקר מסיבות כלכליות, אזי שהיום אנחנו מבינים שזה אפשרי מבחינתנו ואפילו משתלם לנו להשקיע בכך.

בריכות ביתיות הפכו להיות, זה מכבר, לפריט חובה כמעט בכל בית פרטי שיש לו שטח רלוונטי לכך. יש לכך שורה של הסברים, כגון העובדה שהיום הרבה יותר זול לרכוש ולהתקין (אפילו לבד במרבית מהמקרים). כמו כ ן, לא חייבים לבצע תהליך עבודה יקר וארוך לפני כן – ניתן למצוא סוגים שונים של בריכות אשר ניתן להתקין על גבי הקרקע ולהשתמש בהן בצורה נוחה ובטוחה. במידה ורוצים, אפשר גם לנייד אותן למקומות אחרים בעתיד.

בריכות אלו יכולות לשמש אותנו, כידוע, לצרכים שונים ומגוונים. אנחנו יכולים להשתמש בהן לצורך שחייה ואפילו בשביל להתרענן במים קרירים ביום חם. יש לנו כמובן אפשרות גם להתקין בריכה ביתית שתתאים לתינוקות או ילדים.

כשאנחנו ניגשים לביצוע רכישה, מעבר לשאלה כיצד נרצה להשתמש בבריכה ולשם מה, ישנה שאלה חשובה נוספת שאנחנו צריכים להתייחס אליה והיא, איך מתאימים את צורת הבריכה לגודל השטח שעומד לרשותנו. זאת בשביל שהבריכה תעמוד במקום נוח ואנחנו נוכל להשתמש בה כפי שאנחנו רוצים. עלינו לקחת בחשבון גם שבגינה יוצבו פריטים נוספים.

איך נדע איזו צורה של בריכה יכולה להתאים לנו?

בעיקרון, אנחנו יכולים למצוא מגוון סוגים של בריכות לבית ולגינה. החל מבריכה עגולה, מלבנית, מרובעת ועוד. כל אחת מהצורות יכולות לשמש אותנו. יש לנו גם אפשרות למצוא שילובים בדגמים מסוימים.

דוגמאות מומלצות לבריכות לפי צורה:

ערכת הכל כלול – בריכה אולטרה מלבנית 404*201*100 מביתBESTWAY . קרדיט: רשת בלו בלו

 

קרדיט בלו בלו

ערכת הכל כלול – בריכת עמודים עגולה אינטקס 427*107 מסדרת PRISM. קרדיט: רשת בלו בלו

קרדיט בלו בלו

כשאנחנו ניגשים לרכוש בריכה מסוימת, עלינו למדוד את שטח הגינה כולו ולאחר מכן להחליט על איזה חלק מהשטח נרצה שהבריכה תותקן. חשוב לזכור, שמלבד הבריכה, מאוד ייתכן שאנחנו נצטרך להתקין אמצעים נוספים שיחוברו אליה ולכן יש להתחשב בשטח נדרש נוסף.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן