הום סטיילינג במו ידיכם

0
477
קרדיט https://kerrenor.co.il/

בתים חדשים הם הזדמנות נהדרת ללמוד כיצד לעצב אותם בעצמכם, אם אתם מכירים את הסגנון שלכם ויודעים היטב מה מקובל עליכם ומה פחות. אחת הבעיות של חובבי העיצוב היא קניות ללא חשבון ואגרנות של חפצי נוי שלא תמיד קשורים זה לזה מבחינה עיצובית. המראה המתקבל עמוס לעין והחדר הולך לאיבוד מרוב כוונות טובות. כשאתם מכירים את עקרונות העיצוב הנכון תוכלו להכניס לבית שלכם את הפריטים שאתם אוהבים במידה המתאימה מבלי לגבב אותם זה על גבי זה, כמו שקורה לעתים אצל חובבי חפצי נוי. זה דבר אחד לאהוב אספנות ולקנות מכל הבא ליד אם מצאתם פריט במחיר טוב וזה דבר שני להניח אותו בבית רק בגלל זה. הום סטיילינג לימודים הם הזדמנות להכיר את עקרונות העיצוב המתון והמדוד. קרן אור מלכא היא מעצבת פנים והנדסאית אדריכלות שמלמדת אנשים כיצד לעצב את הבית והעסק שלהם לפי עקרונות נכונים של עבודת הום סטיילינג ועיצוב, והתוצאות שלהם נהדרות.

עיצוב פנים על פי עקרונות

בשנים האחרונות, עיצוב פנים הפך להיות כמעט תחביב של רבים שלא חשבו אפילו להתקרב לכך בעבר. אפשר להיעזר במעצבי פנים מקצועיים ואפשר לעצב לבד את הבית ובלבד שזה ייראה באמת נעים לעין בכל סגנון. מבלי להתחשב בחוקי ההום סטיילינג הנכונים שמכתיבים חלוקה סבירה יותר של כל תכולת החדר אתם עלולים למצוא את עצמכם בבית שעמוס להיות בו וצריך לפעמים יד מכוונת של מעצבת פנים בקריות, כדי להחזיר אליו את החלוקה הנכונה של החלל, את הקומפוזיציה המתאימה של הצבעים, את היצירתיות שמוצאת לכל דבר מקום מתאים ואת ההתייחסות הנכונה למבנה החדר והבית והניצול האופטימלי שלו.

מה חשוב לדעת על עיצוב?

מה שמתאים לבית אחד לא תמיד מתאים לבית השני שדומה לו ונמצא בשכנותו, משום שהאופי של הדיירים בו מכתיב זרימה אחרת, צבעים ומרקמים שונים, סגנון אחר של ריהוט והלבשת בית ועוד. עיצוב בתים פרטיים הוא מקצוע שלם שיכול להיות גם תחביב של אנשים פרטיים וככזה הוא יכול להניב תוצאות נהדרות אם שומרים על העקרונות הנכונים. כשלומדים את עקרונות העיצוב או נעזרים במעצבת פנים מקצועית אפשר לראות את מימוש פוטנציאל העיצוב של הבית במלואו. קרן אור מלכא מלמדת אנשים על עיצוב אבל מעצבת בתים ועסקים בעצמה כדי להוכיח לאנשים שאפשר לחיות בסביבה נעימה ואסתטית יותר, שגם מתאימה לקצב החיים שלהם. חייגו בהקדם 052-8521529

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן