דברים שצריך לחשוב עליהם לפני קניית ארון אמבטיה

0
688
קרדיט ebath.co.il

שלב ראשון- להכין תקציב מוגדר

לרכוש ארון לחדר האמבטיה שלכם זה לא קל, צריך למצוא ארון שיתאים לצרכים שלכם, יראה טוב בחדר האמבטיה, יהיה במידות הנכונות וישמר לאורך זמן מבלי להיהרס על ידי האדים והמים המשפריצים לרוב בחדר הזה. אם לא תגדירו לכם תקציב מראש לא תוכלו לבחור בצורה רגועה ומסודרת ארון, שכל יש שפע ומגוון של ארונות אמבטיה נהדרים בשוק. ברגע שהתקציב יהיה מסודר, אתם תחסכו לעצמכם זמן בבחינה של ארונות יקרים שלא תוכלו להרשות לעצמכם ותוכלו להתמקד במה שריאלי למה שאתם יכולים וגם צריכים. ארונות אמבטיה יש בשפע בחנויות השונות, ולכן אין מה להיבהל מלארגן תקציב מראש. זה רק יצמצם לכם אפשרויות, לא יגביל אתכם, ויעשה לכם סדר בראש מתוך מה שאתם רואים.

לא לזלזל- ארון אמבטיה נותן את הטון בחדר האמבטיה

ברגע שהכנסתם ארון אמבטיה חדש  לחלל האמבטיה שלכם אתם מיד תרגישו בהבדל. יש בשוק ארונות אמבטיה מעוצבים בלי סוף, ואתם תראו שכל אחד מהם נראה אחרת, מורכב אחרת ועשוי מחומרים שונים ומגוונים. אתם כנראה לא סתם רציתם לבחור לעצמכם ארון אמבטיה חדש, הרי הוא הפריט השימושי ביותר בחלל האמבטיה שלכם בו אתם נוגעים ומשתמשים כל יום. הוא צריך להיות נוח, פונקציונאלי ונעים למראה- וגם עשוי מחומר איכותי שלא יהרס- ויתאים לחלל החדר. לא פשוט בשביל פריט כל כך קטן- ולכן חשוב לבחור אותו ולהשקיע מחשבה במשהו שאתם באמת אוהבים ונוח לכם לעבוד איתו.

מידות, מיקום וצורה

אפשר להציב ארונות אמבט כביכול איפה שרוצים, אבל מה יהיה המיקום שהכי פונקציונאלי עבורכם? איפה יהיה לכם נוח לשים אותו, לקחת את הדברים שלכם מתוכו, לעבוד איתו ברמה היום יומית? צריך לחשוב טוב טוב על מקום נוח, רחב, שלא חוסם את המרחב, לא מגביל אתכם ברמה הפרקטית וגם נראה יפה ונעים לעין. תמדדו טוב טוב את המרחב שלכם, בררו מה בדיוק הגודל שאתם צריכים בשביל האמבטיה הספציפית שלכם, תחשבו אם אתם רוצים מדפים, מראה מוצמדת לארון עצמו, כמה פריטים יש לכם בכלל בדרך כלל שאתם צריכים לאכסן ולהשתמש? אולי לא צריך ארון גדול כמו שחשבתם? שווה להשקיע מחשבה טובה לפני שעושים את הבחירה כי באמת מדובר בארון שנמצא בשימוש כל יום והוא צריך להיות עבורכם הכי פרקטי שיש. אם אתם רוצים לרכוש לעצמכם ארון אמבטיה חדש- אתם מוזמנים לפנות אלינו- eBath ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן