מהו תפקידה של מעצבת פנים בעיצוב הבית שלכם?

0
519
עיצוב בתי יוקרה
קרדיט: sdsd.co.il

בתחום העיצוב שומעים על בעלי תפקידים שונים בעיצוב ובתכנון הבית ולא תמיד מבדילים בין התפקידים ומי אחראי על מה. אדריכל ומתכנן הבית אחראים במידה רבה על התכנון של הבית אבל מכאן נגזר גם עיצוב הפנים ולכן תכנון ועיצוב הולכים יד ביד כשכל מעצבת פנים והום סטיילינג משלבת את הידע והניסיון שלה ביצירתיות הטבעית ובהשראה שלה מהמפרט של הבית וממה שהדיירים בו צריכים ורוצים לראות. התשאול של הלקוחות מתחיל בהבנת הצרכים שלהם, מה הם אוהבים ומה נוח להם ומה לא ירצו לראות בכל מחיר, ולגזור מכל זה את המראה של בית החלומות שעליה לתכנן למענם. במשרד SD תכנון ועיצוב פנים עובדים באופן שיטתי על מנת להביא את החלומות של הלקוחות להגשמה מלאה ואחרי הבנה מעמיקה של מה שהם רואים בעיני דמיונם מרגע שבנו את הבית.

עיצוב יוקרה הוא ייחודי

עיצוב של מקומות יוקרתיים הוא ייחודי יותר משום שעומדים לרשות המעצבת הרבה יותר משאבים להגשים חלומות בגדול, אם כי לא בצורה וולגרית והמונית רק משום שיש מספיק כסף. האתגר הוא תמיד לשלב בין טעם טוב, יצירתיות והמידה הנכונה שבה צריך להיראות הבית כדי שאפשר יהיה לחוש באקסקלוסיביות מיד. עיצוב בתי יוקרה מחייב גם הבנה גדולה באורח החיים ובסגנון החיים של מי שרגיל לחיות בצורה כזאת ומכך נובע גם סגנון העיצוב – יש דברים שחייבים להיות שם, כמו בריכה ושטחי אירוח סביבה, סלון אירוח ייצוגי וחדר אוכל גדול, וכן הפרדה מלאה בין החלק הפרטי יותר לבין החלק שבו נוהגים לארח בדרך כלל. זה מחייב הפרדה טבעית אבל אלגנטית כדי שהבית בכל זאת ירגיש כמו בית אחד וזורם.

יוקרתיות נמצאת בכל מקום

כשנכנסים למקום יוקרתי מרגישים בו מיד את ההבדל ואת האלגנטיות שלו, לא משנה באיזה סגנון הוא מעוצב. יש לו מאפיינים מסוימים שמכתיבים איפוק וגם שימוש בחומרים מעולים שאי אפשר להתפשר עליהם ולהכניס לבית כל דבר. המידתיות היא חלק בלתי נפרד מעיצוב כזה ואת זה יודעת כל מעצבת פנים במרכז שמעצבת גם וילות וגם דירות יוקרה במגדלים. יש לזה פוטנציאל אדיר כשרק המיקום והתקציב הגדול יחסית יכולים לתת יד חופשית לעיצוב מרשים שמותר בו כמעט הכל, בכפוף לדרישות הדיירים. במשרד SD תכנון ועיצוב פנים מתמחים בעיצוב יוקרה בכל מקום שבו זה נדרש והתוצאה היא מרהיבה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן