במה חשוב להשקיע כשמעצבים משרד חדש

0
117
קרדיט Canva

בית העסק שלנו, העבודה שלנו, היא אולי המקום החשוב בחיים שלנו. נכון, הבית הפרטי והמשפחה, אלו מקומות בהם חשוב להשקיע, אבל המקום בו אנו חווים הגשמה, המקום בו אנו  מקבלים תמורה לעמל, בדמות כסף, הוא כמובן מקום העבודה שלנו. עיצוב משרד הוא חשוב גם משום שבאופן הזה אנחנו משקיעים בעובדים, כך שנקבל תמורה משמעותית בהמשך. עיצוב של משרד קריטי גם משום שאנו רוצים לשדר ללקוחות כי מדובר על בית עסק רציני ואחראי, כזה שיכול לספק מענה לצרכים של כל לקוח. בחברת מרכז הפרקטים ושטיחי צמרת בע"מ , תמצאו את כל מה שצריך בשביל לעצב את מקום העבודה, כמו וילונות מסוגננים, פרקטים איכותיים, שטיחים ועוד. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים, לפני שיוצאים לדרך.

שלושה דברים יעשו את כל ההבדל

אז לפני שאנחנו מדברים על בחירה של שולחנות עבודה, מחשבים וכיסאות, בואו נדבר על הדבר החשוב מכל, על הריצוף, על החלונות ועל הקירות. בין אם נרצה בכך או לא, העיניים באופן אוטומטי תמיד ימשכו להביט באלמנטים הדומיננטיים בחדר, האור והאופן בו הוא משתקף בחלל, ההשפעה והמיתון שלו על ידי וילונות. סוג הריצוף בו השתמשנו, למשל, פרקט למינציה כלומר, פרקט דמוי עץ, או שטיח, יכולים להפוך כל רצפה לכזו שנראית הרבה יותר טוב. הקירות משחקים גם הם תפקיד, אם תצבעו למשל את הקיר באדום בוהק, לא בטוח שהמהלך הזה יתרום למטרה של עיצוב של מרחב מקצועי ונעים לעבודה.

אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד

ישנה נטייה לחשוב כי התקנה של ריצוף פרקט היא אמנם הדבר הנכון לעשות, שכן, פרקט מחדיר תחושה של חום וחמימות, אבל מהצד השני, מדובר על אפשרות די יקרה. אנחנו כאן כדי להגיד כי לא רק שאפשר בהחלט למצוא פרקט זול, אלא, אפשר להתקין פרקט זול אם נבחר להתקין מרצפות עשויות חומר המדמה עץ טבעי. יש לכך יתרונות רבים, לא רק בגלל המחיר, בעיקר אם יש תנועה ערה בחלל העבודה והרבה לקוחות נכנסים כל הזמן. כך שבהחלט מדובר על אופציה מצויינת. גם חיפוי לקירות עם טפטים יכול להוסיף המון לחלל, גם אם אין תקציב גדול העומד לרשותכם כרגע. לאורך השנים אספה חברת צמרת מידע חיוני, אשר יכול להועיל גם לכם. יש לכם שאלות? מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע"מ, ממתינים רק לכם. זמינים כעת באתר ובטלפון 09-7445611 ובאולם התצוגה בכתובת החרושת 23 רעננה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן