עוברים לבית חדש?

0
360
עוברים לבית חדש?
מקור evato

קניתם בית חדש? משפצים דירה שקניתם? בשעה טובה! ישנם הכנות רבות שתצטרכו לבצע לפני המעבר לבית החדש שלכם. בדירות חדשות לגמרי, תצטרכו לבחור ביחד עם הקבלן ריצוף חדש לבית. לפעמים, תרצו גם לשים חיפויי קיר לבית. ישנם חומרים שונים בהם ניתן לחפות את הקיר. כדי לשדרג עוד יותר את המראה העיצובי של הבית, מומלץ אפשר ליצור חללים למדפים מגבס. 

איזה ריצוף ואילו פנלים תבחרו לבית שלכם?

כאשר קונים בית חדש, יש הזדמנות לבחור את הריצוף, ואת הפנלים. זו ההזדמנות שלכם להחליט האם אתם רוצים ריצוף פרקט, או אריחי אבן. הסוגים הנפוצים ביותר של אריחים לרצפה, הם אריחי גרניט פורצלן. ישנם משפחות שיעדיפו לרצף את הרצפה ברצפות שיש. ישנם משפחות שאוהבות להיות מקוריות יותר, ולרצף את רצפת הבית באריחי בטון.

תרצו להוסיף חיפוי קירות?

חיפוי הקירות של הבית, מוסיף יופי לבית. כמובן, יש חיפוי פנלים של הקירות, מאריחים העשויים מהחומר בו שמתם ריצוף. כלומר, אם הרצפה שלכם מרוצפת באריחי פרקט, מומלץ לשים בקיר פנלים מאריחי עץ. אם הרצפה שלכם מרוצפת באריחי גרניט פורצלן, אריחי הפנלים יהיו עשויים גם כן מגרניט פורצלן, וזהים לאריחי הרצפות. 

משפחות רבות, אוהבות לשים חיפויי קיר מחומרים שונים. אחד מהחומרים הנפוצים ביותר עבור חיפוי קיר- הוא שיש. אולם, ישנם חומרים נוספים לחיפוי קיר. משפחות רבות אוהבות לעטר את הקיר בקרנזים העשויים מאבן, או מפרופילים דקורטיביים. טרנד חדש שנכנס לתחום חיפויי הקיר, הוא חיפוי העשוי מאריחי בטון. 

אילו עבודות גבס מומלץ לכם לבצע בבית החדש?

טרנד חדש יחסית הנפוץ בשנים האחרונות בעיצוב הבית, הוא עיצוב בגבס. אפשר לעצב בצורה יפה נישות וחללים באמצעות גבס. למעשה, באמצעות יצירת מדפים בתוך הקיר. בדרך זו, אפשר לחסוך את הכסף של רכישת ארון. נישות מגבס בתוך הקיר, מתאימות יותר לחפצי נוי, או לספרים. 

רכישת ציוד לגינת הבית.

קניתם בית עם גינה? תצטרכו לקנות רהיטים מסוימים, וציוד מסוים עבור הגינה. עליכם לקנות שולחן קטן עבור פינת הישיבה בגינה, וכיסאות. מומלץ גם לקנות ספסל נדנדה איכותי. אם יש לכם ילדים ונוער, כדאי לכם גם לקנות ערסל. 

הגיע הזמן להתקין מערכת אבטחה לבית!

אם עד עכשיו לא התקנתם מערכת אבטחה לבית החדש- זה הזמן לעשות זאת! מומלץ לכם לאבטח את הבית באמצעות מצלמות אבטחה, אינטרקום ומערכת אזעקה. מומלץ לבחור בחברה אחת המספקת מוצרי אבטחה לבית, ומפעילה מוקד 24 שעות. המצלמות משדרות אל מסכי מחשב במטה החברה, וכאשר יזהו המוקדנים במצלמות חדירה לבית, הם יכנסו לפעולה.

בשעה טובה ומוצלחת- הגעתם ליום ההובלה!

אחרי שסיימתם את כל הבנייה והשיפוצים בבית החדש, רכשתם רהיטים וציוד לגינה ושמתם מערכת אזעקה, הגיע יום המעבר לדירה החדשה. בשביל הובלת דירה בצורה המקצועית והטובה ביותר, עליכם לבחור בחברת ההובלה הטובה ביותר. מומלץ שיהיה לכם חוזה מסודר עם חברת ההובלה. עליכם לוודא שתכולת הבית שלכם מכוסה בביטוח על ידי חברת ההובלה. ייתכן ותרצו שצוות המובילים, יארוז לכם גם את תכולת הבית. צוות המובילים יפרק עבורכם את הרהיטים, וירכיב אותם בדירה החדשה, ויוביל בבטחה את הארגזים עם תכולת הבית שלכם אל היעד. 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן