אם חיפשתם מעצבת פנים בתל אביב או בחיפה

0
290
עיצוב פנים כפרי
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

עיצוב פנים בחיפה – שילוב בין מספר שיטות

עיצוב פנים בחיפה או בתל אביב, כמו גם, בכל מקום אחר בארץ מנסה לשלב בין פרקטיות ומראה נאה. מרחב המגורים חייב להיות נוח והרצון הוא ליהנות מהמראה שלו כל העת. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חן אברהמוף מתמחה בכל סגנונות העיצוב וכדאי לפנות אליו לקבלת מידע ולייעוץ.

סגנון עיצוב

ניתן למצוא מספר סגנונות עיצוב נפוצים בישראל. בין המובילים ניתן למנות סגנון כפרי, מודרני וקלאסי. לצידם גם רטרו/וינטאג ואחרים. בכל בית יוביל קו העיצוב הנבחר לכל אורכו ורוחבו עם התאמות לחללים או לחדרים השונים. ייעשה שימוש בחומרים דוגמת אבן, מתכת, עץ, זכוכית, טקסטיל ועוד, וכן, יתוכננו נישות, הנמכות תקרה, מחיצות, חיפויי קיר וכדומה. כל אלמנט כזה בהתאמה לסגנון על מנת שתיווצר הרמוניה נהדרת השובה את העין והלב.

מעצבת פנים בתל אביב – שיטות עבודה מובנות

מעצבת פנים בתל אביב מבססת את הכנת התוכנית על מידע מהשטח ומהבעלים ומנצלת את כישוריה. ברשותה ידע רב וניסיון מצטבר, יכולת יצירתית ויכולת למצוא פתרונות למצבי תכנון מורכבים. היא, כמובן, תגיע למגרש שעליו אמור הבית להיבנות, תראה את הנוף הנשקף ממנו, את כיווני השמש ועוד. מעצבת פנים בתל אביב מתמחה בעיצוב בתים בסגנונות שונים בשכונות רבות בעיר. היא פועלת גם באזורים אחרים בארץ ומציעה שירותיה לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חן אברהמוף הינו בעל מוניטין. המעצבת הינה בעלת ידע רב המגיע מלימודים במוסדות לימוד רבים, מהשתלמויות בתחום ועוד.

עיצוב פנים בית כפרי
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

בקשה להיתר בניה – איך מתחילים?

המעצבת תרשום לפניה את בקשות הבעלים לגבי גודל הבית המבוקש, צורתו, מספר הקומות בו, המערכות הנדרשות, וכמובן, סגנון העיצוב הרצוי והאהוב עליו. על פי כל אלו ונתונים נוספים היא תכין סקיצה ראשונית. היא תעבור שינויים על פי הצורך עד להצגת התוכנית הסופית שתעבור לביצוע. היא תלווה כל פרויקט עד לסיומו המוצלח כולל הגשת בקשה להיתר בניה ואישורה.  הניסיון של סטודיו "אדריכלות החן" הצטבר מביצוע פרויקטים מורכבים ללקוחות רבים. היא תשמח להגשים חלום של כל אחד הרוצה באיכות חיים משודרגת בבית החדש והנאה שלו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן