הפרטים הקטנים שעושים את המקום

0
382
קרדיט https://hrscents.co.il/
קרדיט https://hrscents.co.il/

שמתם לב שאנחנו כבר כל כך רגילים לפרטים הקטנים שמרכיבים את החוויה במקומות מסוימים, שאנחנו כבר לוקחים את זה כמובן מאליו ושמים לב רק כשזה לא קורה לפי הציפיות שלנו? זה מעניין וחשוב, משום שאנחנו אוהבים להיכנס למקומות מסוימים כשברור לנו שהם שומרים על סטנדרטים גבוהים בנוגע ליצירת אווירה מרשימה. לא ניכנס ללובי של מלון ונריח את המכבסה ואת חומרי הניקוי, למשל, ולא ניכנס למסעדה ונריח את חדר פחי האשפה. המובן מאליו בעינינו הוא פרטים קטנים כמו תפאורה מסוימת, ניחוחות נעימים שיוצרים מפיץ ריח מקלות, זר פרחים או נרות, שגם יוצרים אצלנו ציפייה להתרחשויות מסוימות, לאווירה מכובדת ויוקרתית במקומות כמו משרדים וחנויות, בתים שבהם אנחנו מתארחים או אפילו הבית שלנו. בחברת HRScents מכירים את זה ומתאימים את המוצרים שלהם בדיוק לכך.

יש יותר אווירה ביצירת חוויה

כבר כמה שנים, ככל שהישראלים נוסעים לחו"ל, הסטנדרטים של סגנון החיים כאן הולכים ומשתדרגים. יש יותר הקפדה על עיצוב פנים בבתים ולא רק ברמת הגימור של העיצוב עצמו – נגרות, פרזול, בנייה, אלא גם ברמת האבזור וההום סטיילינג. אנחנו מוצאים היום יותר אנשים שיודעים שאיכות החיים שלהם נקבעת גם על ידי הפרטים הקטנים שהם מוסיפים באהבה ובהקפדה לבית שלהם. לכן, כל כך הרבה בתים מעוצבים היום כאילו נבנו במיוחד למגזיני עיצוב נחשבים, כולל חפצי נוי שמוסיפים אווירה, כמו פסלונים, גופי תאורה מעניינים, נרות ריחניים ואפילו מפיצי ריח ומטהרי אוויר ייעודיים באזורים שמיועדים לאירוח. זהו סטנדרט איכות חיים חדש לגמרי שלא מתנצלים עליו והוא יוצר אווירה שנובעת מחוויה של החושים כשנכנסים לבית כזה ומתפעלים מהעיצוב המוקפד.

קרדיט https://hrscents.co.il/
קרדיט https://hrscents.co.il/

האיכות שיש בבית מתאימה גם למשרד

ההשפעה ההדדית של הגישה הזאת, מגיעה גם למשרדים ולמקומות עבודה. פעם הם היו הכי פחות מושקעים משום שאנשים מיהרו לעשות את המוטל עליהם ולחזור הביתה ל"חיים עצמם". היום, גם מקומות עבודה זוכים לתשומת לב נוספת. כיום ברור שגם להם מגיע ליראות ולהרגיש בדיוק כמו בבית או לפחות מקום שנעים להיות בו יותר. לכן, יש גם יותר אבזור שהופך את מקום העבודה לביתי יותר, כמו מטבח מצויד יותר, מרפסת ירוקה או מטהר אוויר אוטומטי שיוצר אוויר נעים יותר לנשימה. בחברת HRScents יודעים שאיכות החיים ותנאי הסביבה בעבודה מתמזגים היום ולכן מציעים שדרוגים שהופכים כל משרד ומקום ציבורי לנעים יותר לשהות ממושכת לעובדים וללקוחות כאחד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן