קופסאות אחסון – דקורציה ופרקטיקה

0
819
קופסאות אחסון – דקורציה ופרקטיקה
קרדיט pixabay

קופסאות אחסון הן מהדברים הקטנים שהופכים את החיים בבית להרבה יותר נוחים ונעימים- בטח כאשר מדובר בדירות שסובלות מצפיפות. אנחנו מסוגלים בו זמנית לשלב בין פרקטיקה ועיצוב, בין הצורך שלנו בדקורציה לצורך שלנו לאחסן דברים שלא בשימוש (אבל גם לשמור עליהם). בעבר, נהגנו לשים דברים בקרטונים ואריזות שאוחסנו בבוידעם. הבעיה עם זה, זה שדברים נשכחים כך למשך שנים, ושכאשר נגמר המקום בבוידעם, אנחנו מוצאים את עצמנו שמים קרטונים על ארונות בצורה מאד לא אסתטית. קופסאות האחסון הדקורטיביות שנכנסו לחיינו לפני מספר שנים, מאפשרות לנו גם נגישות לדברים שבהם תדירות השימוש נמוכה יותר- כגון ספרים, משחקי קופסה וכדומה.

פתרונות אחסון – אטרקציה

באטרקציה ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות אחסון לחלקים השונים של הבית. למטבח- ניתן למצוא סטים של צנצנות, עגלת ירקות, קופסאות ואריזות שומרות טריות. לחדר השינה- ניתן למצוא סוגים שונים של מתלים ומדפים, בכל הגדלים ובכל הצבעים. עבור השירותים והאמבטיה- ישנם מתקני תלייה ומדפים המתחברים בוואקום. ועבור הסלון ישנם מתקני PVC מעוצבים עליהם ניתן להעמיד תמונות, ספרים, סרוויסים, אוספים וכל דבר שאנחנו מצד מחפשים לו מקום לא מנוצל, ומצד שני עדיין רוצים להציג אותו ולהתגאות בו. בנוסף, ישנו היצע עצום של ארונות- עם דלתות ובלי, צרים וארוכים, נמוכים ורחבים וכדומה. ולאחר שהזכרנו את כל אלו, כאשר מדובר בפתרונות אחסון, מה שאנחנו באטרקציה מצטיינים בו באמת הן קופסאות אחסון.

קופסאות אחסון – אטרקציה

קופסאות האחסון של אטרקציה כוללות סוגים רבים של קופסאות שעשויות פח, פלסטיק ועץ. ניתן למצוא ארגזים אטומים בהם ניתן לשמור על צעצועים ועל מסמכים לאחסון ארוך זמן, וכן, מארזי עץ עם מכסה וכיתוב דקורטיבי אשר אותן ממש ניתן להציב בסלון. בנוסף, ישנן קופסאות אחסון מרופדות ללא מכסה וארגזי עץ נמוכים ללא מכסה, אשר אותם ניתן לשים על מדפים ולשלוף מתי שרק נצטרך. ארגזים וקופסאות אלו מגיעים בצבעי חום טבעי ובצבעי לבן, אפור ושחור. ניתן למצוא אותם בצורות מרובעות או בצורות אליפטיות, על פי הקו העיצובי של הבית.

אטרקציה מהיבואן לצרכן

אטרקציה החלה את דרכה ברחובות של שנות השמונים, ותוך מספר שנים הפכה למוסד לעלייה לרגל עבור תושבי רחובות והמרכז. כל מי שחיפש למצוא מוצרים איכותיים במחירים מוזלים, פקד את אטרקציה באופן קבוע. בתחילת שנות האלפיים, שלושת החנויות הקטנות התאחדו לכדי חנות הדגל אשר הייתה מהראשונות להציג את שיטת מהיבואן לצרכן, ולאפשר מחירים אטרקטיביים שנראו אז חריגים בנוף מחירי היוקרה הישראלי. אנחנו גאים לשרת את לקוחותינו עם הצוות הוותיק, הנאמן והאדיב שלנו, שמונה למעלה משלושים עובדים במחלקות השונות. היום, אנחנו פותחים את אטרקציה לקהל הרחב עם אתר אינטרנט מעודכן וחדשני, שמציג את הסחורה המשתנה שלנו בזמן אמת ולכל קצוות המדינה.

מוזמנים להיכנס לאתר: https://www.atrakzya.co.il

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן