מדבקות ותמונות קיר: הדרך הקלה והמהירה לעצב ולשדרג את קירות הבית 

0
384
קרדיט: thenisha

אם הנכם מעוניינים להוסיף יופי ועניין לחדר ביתכם באמצעות אלמנטים עיצוביים נוחים וקלים לביצוע, בכתבה הבאה הכנו לכם מספר דוגמאות וטיפים לעיצוב ושידורג חללי פנים הבית בקלות ובמהירות, באמצעות הוספת מדבקות ותמונות קיר בלבד. 

רבים אשר מעוניינים לייחד ולעצב את קירות ביתם נרתעים מכך בשל העובדה כי חיפוי קירות, וצביעת קירות, אלו הם פרויקטים שלוקחים זמן רב, אנרגיה, וכסף. אך אין הדבר אומר שעליכם לוותר על הרצון לעצב ולחדש את קירות ביתכם. בכתבה הבאה נסביר כיצד שימוש נכון במדבקות קיר ותמונות יכול לשנות לחלוטין את מראה קירות הבית ולהוסיף לעיצוב חלל פנים הבית.

עיצוב קירות הבית בקלות:

עיצוב חדרי ילדים ותינוקות- עיצוב חדרי ילדים ותינוקות מתאפשר בקלות רבה באמצעות תמונות לחדרי תינוקות, ומדבקות לחדרי תינוקות. אין כלל צורך בצביעת קירות הבית או חיפויים. על מנת להעניק לחדר הילדים או התינוק מראה מעוצב, חדשני ויפה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור קיר אחד בחלל הבית (קיר כוח בשפה המקצועית) עליו תדביקו מדבקות מעוצבות בעבור חדר ילדים וטף. בקיר סמוך לקיר הכוח ניתן להוסיף תמונות המתאימות מבחינת הקונספט והרעיון לקיר עליו הדבקתם את המדבקות. וכך תעצבו את קירות חדר הילדים בקלות ובנוחות. לדוגמא: קיר אחד בו יודבקו מדבקות של כתרים, ובקיר סמוך יתלו תמונות של נסיכות. 

עיצוב חדר המגורים- ניתן לעצב בקלות את קירות חדר המגורים באופן ייחודי ומרשים באמצעות מדבקות קיר מעוצבות . צבעו קיר אחד דומיננטי בחדר המגורים (ניתן לבחור גם בצבע קיר נטרלי כמו אפור, בז' וכדומה), ולאחר מכן בחרו בסטים תואמים של מדבקות קיר מעוצבות המתאימות לצבע הקיר. למשל ניתן לצבוע קיר דומיננטי אחד בצבע אפור כחלחל, ועל גביו להדביק מדבקות הקשורות בעולם הים והספנות (עוגן, גלים וכדומה). 

עיצוב מטבח ופינת אוכל- ניתן לעצב ולשדרג את המטבח באמצעות מדבקות קיר למטבח, וכן ניתן גם להדביק מדבקות אריחים מעוצבות לאריחי קירות המטבח. 

מחפשים תמונות ומדבקות קיר שישדרגו את חלל ביתכם? 

נישה קונספט בע"מ, הינה חנות בוטיק אינטרנטית אשר מספקת מגוון רחב של מדבקות ותמונות קיר, בסגנונות שונים ובעבור חדרים שונים. לפרטים ומידע נוסף ניתן להיכנס לאתר https://thenisha.co.il/ .

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן