מאווררים למפעלים – פיתרון האוורור המושלם

0
467
מאווררי תקרה למפעלים
קרדיט PIXABAY
נושא הטמפרטורה במפעלי תעשייה יכול להישמע כמו עניין טכני בלבד, אבל בפועל יש לו השפעה גדולה מאוד על העובדים, על התפוקה וגם על עלויות התחזוקה השוטפת של המפעל. איך כל אלו קשורים לאיוורור? המשיכו לקרוא

מפעלים או מבני תעשייה גדולים הם מקומות עצומים מבחינת גודל, לא פעם עובדים בהם בני אדם רבים ופועלות מכונות ענקיות מסביב לשעון. השילוב בין כלל הגורמים האלה יוצר מציאות שבה הטמפרטורה השוררת במפעל יכולה להשפיע על בריאותם ורווחתם של העובדים, על הבטיחות שלהם במפעל וכן על הפעולה של המכונות.

מפעל שבו הטמפרטורה גבוהה יגרום לעובדים לצאת להפסקות תכופות, יגרום לעייפות מצטברת ועלול להוביל גם לתאונות עבודה. בנוסף, הלחות במקום יכולה להיקוות על רצפת המפעל ולגרום למקרים של החלקה ופגיעה נוספת בעובדים. גם מכונות הפועלות בטמפרטורה גבוהה ובתנאי לחות לא תואמים עלולות להחליד, להתקלקל ובכך להעלות את עלויות התחזוקה השוטפות של המפעל.

מאווררים למפעלים יכולים להיות פיתרון מעולה ולהפוך את כל הדאגות שתוארו לנחלת העבר. הסיבה לכך היא שבעזרת מאוורים למפעלים ניתן לשלוט בטמפרטורה, בין אם הם פועלים באופן בלעדי או שהם מפזרים את האוויר הקר שמייצרות מערכות מיזוג האוויר. בדרך הזו הטמפרטורה במפעל נוחה לעבודה ומאפשרת לעובדים לפעול במלוא המרץ.

לכך יש להוסיף את צמצום עלויות החשמל של המפעל. הפעלת המאווררים חסכונית בהרבה בהשוואה להפעלה של מערכות מיזוג. גם אם המאוורר והמזגן פועלים במקביל בחלק מהזמן, עצם העובדה שהמזגן לא נדרש לפעולה קבועה גורמת להוזלה של עלויות החשמל השוטפות ומגדילה את שורת הרווח הכוללת של המפעל בעשרות אחוזים מידי חודש.

בכל הנוגע לתאונות עבודה, מאווררים למפעלים מנטרלים את גורם הלחות במבנה. כתוצאה מכך העובדים מזיעים הרבה פחות ובנוסף סכנת ההחלקה עקב הצטברות של אדי לחות על רצפת המפעל יורדת באופן משמעותי. צמצום נושא הלחות מאפשר גם למכונות לעבוד כמו שצריך ולא להחליד או להתחמם יתר על המידה ולסבול מתקלות. כך בעצם המאווררים היעודיים מפחיתים את הצורך בתיקון המכונות ובטיפול בעובדים שהיו חלק מתאונת עבודה במפעל.

משמעות הדברים היא שמאווררי תקרה מותאמים למפעלים יכולים לייצר סביבת עבודה נוחה מאוד לעובדים. כתוצאה מכך, התפוקה של כל אחד מהם תעלה כמו גם שביעות הרצון שלהם מהעבודה. כאשר מוסיפים לכל אלו את העובדה שמדובר בפיתרון שגם חוסך עלויות רבות כפי שתואר קודם, מתקבלת התחושה שמדובר בנוסחה מנצחת.

מאווררי התקרה המותאמים לתעשייה מוצעים במגוון רחב של דגמים וגדלים, כך שהם יכולים לצנן האנגרים ענקיים כמו גם מפעלים קטנים בהרבה. כל מה שנדרש הוא להתייעץ עם איש מקצוע, אשר יתאים עבורכם באופן מדוייק את מאוורר התקרה שיענה על כל הדרישות ויצנן בצורה נפלאה את העונה החמה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן