חידוש רצפות – תהליך מהיר ומקצועי לבית שלכם

0
354
חידוש רצפות – תהליך מהיר ומקצועי לבית שלכם

הריצוף בבית שלכם, כמו כל חלק אחר של המבנה, חשוף במרוצת השנים לפגעי הזמן, יכול לאבד מיופיו אם אתם לא מבצעים פעולות אחזקה שוטפות. על כן, אחת לתקופה, מומלץ להשקיע משאבים ולהזמין את הצוות המקצועי של חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש, לבצע עבודות להחזרת המראה היוקרתי לבית שלכם.

שכבת איטום שמחזיקה שנים

כל עבודת תחזוקה אותה אתם רוצים לבצע בבית שלכם, מתחילה בטיפול שורש לתשתיות הבית. על כן, הפועלים מאפשרים לכם לבצע טיפול סילר לאבן. טיפול זה אוטם את רצפת הבית בשלמות ומאפשר לכם ליצור את שכבת ההגנה האולטימטיבית כנגד דליפות מים שיכולות להזיק לכלל תשתיות הבית וגם לריצוף שלכם.

שיוף האבן עד לכדי שלמות

לאחר שאתם מוודאים כי יש איטום מושלם, ניתן לטפל במראה החיצוני של אבני הרצפה שלכם. בין אם בבית שלכם מותקנות אבני שיש ובין אם לאו, מומלץ לבצע טיפול ליטוש בטון ואבן, על מנת לשוות לכל אחת ואחת מן הרצפות בבית מראה אחיד. השיוף מציג את האבנים בצורתן הברורה ביותר ומאפשר לכם ליצור תחושה של זרימה בין כל חלקי הבית השונים. כמו כן, בשיוף זה אתם יכולים לטשטש שריטות, שברים ופגמים נוספים באבנים שהצטברו לאורך השנים האחרונות.

טיפול בציפויים וגימורים למראה מושלם

השלב הסופי, וגם החיוני ביותר לכל עבודת שיפוץ הוא שלב הגמרים. כעת הרצפה שלכם חלקה ואתם יכולים להשקיע בשכבת ציפוי אפוקסי לרצפה. התוצאה היא מראה מבריק לרצפות הבית שלכם, אשר נותן תחושה יוקרתית ונעימה יותר. ככל ואתם מוכנים להשקיע כספים בשיפוץ הרצפות, כך הבית שלכם יישמר מתוחזק לאורך תקופה ארוכה יותר, ברמת גימור גבוהה יותר.

הברק המושלם גם לאחר סיום העבודה

עם סיום העבודות, אנשי צוות השיפוצים יבצעו עבודת פוליש קריסטל. כך תקבלו את שכבת הברק האחרונה לרצפות שלכם ותבטיחו מראה מושלם לעוד שנים רבות. על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר, אתם רוצים לבחור בחברה מקצועית, אמינה וותיקה בתחומה, אשר יכולה לספק את כל הדרישות שלכם ולהביא את הבית לכדי שלמות.

חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש, היא חברת שיפוצי רצפות מקצועית. צוות החברה מאפשר ללקוחות לקבל מענה מקצועי לכל דרישה, תוך מתן שירות אמין ושימוש בכלי העבודה והחומרים המתקדמים ביותר בשוק. כך אנו מבטיחים עבודה מושלמת בכל פרויקט מחדש. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ עם צוות החברה שלנו- 050-8771778.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן