חמישה טיפים לשיפוץ הבית במו ידיך

0
326
קרדיט: pexels

אם ברצונכם לערוך שיפוץ בבית שאינו כולל עבודות אינסטלציה, חשמל או שבירת קירות, אתם לגמרי יכולים לעשות זאת בעצמכם. שיפוץ בית עצמאי יכול להקל בצורה משמעותית על הוצאות השיפוץ כל עוד תשכילו לעשות זאת בצורה חכמה ושקולה. הינה מספר טיפים נפלאים שיעזרו לכם לרענן את הבית במו ידיכם.

הכניסו צבע לחיים

אחת הדרכים הטובות ביותר לחדש את המראה של הבית היא לצבוע את הקירות מחדש. צביעת קירות היא מלאכה שלא מצריכה סיוע של אנשי מקצוע כלל. חשוב לוודא שאתם רוכשים צבע איכותי שיקל על העבודה ויביא לתוצאה חלקה ומלוטשת ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם רוצים להעניק לבית מראה מעוצב ומושקע, אל תפחדו לתת זריקה של צבע ייחודי בקיר דגש בחדר. קיר שכזה ישמש כנקודת מוקד בחלל שייתן את הטון הסגנוני לכל החדר.

אל תפחדו מחומרי בניין

הרתיעה של אנשים רבים משיפוץ הבית באופן עצמאי נובעת מחוסר ההיכרות עם חומרי בניין. אם תרצו לערוך שינויים של ממש בחלל ולתקן פגמים שנגרמו לאורך הזמן, חומרי בניין יהיו הכרחיים במלאכתכם. האמת היא שאין כל סיבה לפחד שכן ניתן למצוא בקלות מידע אודות החומרים הנכונים ודרכי השימוש בהם. כמו כן, מומלץ לבחור בחומרי בניין המיועדים לשימוש קל, כך שממש אין כל צורך במומחיות כדי להיעזר בהם בשיפוץ.

רעננו את הרצפה

בשיפוץ בסגנון עשה זאת בעצמך יש נטייה לוותר על ריענון הרצפה בבית. המחשבה היא ששדרוג הרצפה מחייבת שבירה והדבקה של מרצפות כבדות, דבר הנתפס כמסורבל ומורכב. כיום, עולם המרצפות והפרקט נפתח לטרנד האהוב של השיפוץ העצמאי, לכן ישנן הרבה יותר אפשרויות קלילות שמהן ניתן לבחור.

ראשית ישנה האפשרות של פרקט למינציה שבה מחברים את קורות הפרקט ממש כמו פאזל. מתחת לקורות יש להניח שכבת בידוד שמטרתה למנוע רטיבות, וגם לוודא שלא תשמעו כל צעד וצעד הנעשה על גבי הרצפה. פרקט הלמינציה מגיע בשלל סגנונות, צבעים ומרקמים, כך שתוכלו בקלות למצוא את מה שהכי מתאים לכם. אפשרות שנייה היא הדבקה של מדבקות ייעודיות לרצפה המחקות את מראה הרצפות ללא מאמץ בהתקנה.

הכניסו אומנות לבית

חלק גדול מאוד משיפוץ הבית הוא שדרוג הסגנון והמראה שלו, אך פעמים רבות אנשים שוכחים את השינויים הקטנים שעושים הבדל עצום. הכנסה של אומנות לבית מוסיפה עניין לחלל ומסייעת בהגדרת הסגנון העיצובי שבו. כיום, ניתן לרכוש אומנות במחיר נגיש שתסייע ביצירת מראה הרבה יותר מחושב ועדכני. חשבו על האומנות כאקססוריז לתלבושת מוצלחת. האקססוריז הם אלה שקושרים את המראה כולו יחד והופכים אותו לייחודי באמת. אגב, יצירות האומנות אינן חייבות להיות ציורים בלבד. נסו לשלב פוסטרים, תמונות או פסלים להעשרת מראה החלל בצורות מגוונות.

אל תמהרו לזרוק את כל הריהוט הישן לפח

הטיפ הטוב ביותר לחיסכון בכסף בזמן השיפוץ הוא לא למהר לזרוק את הישן. אומנם, ישנו פיתוי גדול בלרכוש את כל רהיטי הבית מחדש כדי להתאימם לשיפוץ, אך אתם עשויים להפסיד כאן הזדמנויות פז נפלאות. למשל, אם יש רהיטים שאתם אוהבים את צורתם אך הריפוד שלהם כבר בלוי ודהוי, פשוט רפדו אותם מחדש עם בד בעיצוב ייחודי. אם יש לכם רהיטי עץ שאיבדו מיופיים אך הם עוד עומדים בשלמותם, תוכלו לשחזרם בקלות צבע ייעודי לעץ. יש מגוון גדול של מוצרים לחידוש רהיטי עץ שיעזרו לכם לשמור על הרהיטים האהובים עליכם. נסו לנצל כל הזדמנות לחידוש, האמינו לנו שהיצירתיות שלכם תפרוש כנפיים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן