שולטים במזג האוויר: 2 פתרונות מיזוג לבית

0
482
שולטים במזג האוויר: 2 פתרונות מיזוג לבית

יש נושאים שאין לנו שליטה עליהם, כמו מזג האוויר, אבל יש מצבים שבהם גם עובדה זו לא ממש נכונה. למשל, כשהקיץ מגיע והטמפרטורות מזנקות, ונדמה שאין ברירה אלא להסתגל לאוויר המחניק, האמת היא שיש פתרון אחד יעיל במיוחד: עם מערכת מיזוג מתאימה תוכלו לשלוט בטמפרטורה וליהנות יותר מהחיים בבית או מהעבודה במשרד. אז איזה פתרון יתאים לכם באמת?

מיזוג מיני מרכזי או VRF?

בימים החמים ביותר נדמה שאנחנו רוצים רק דבר אחד. אנחנו רוצים לשלוט בטמפרטורה ולהחזיר אותה לטווח קצת יותר שפוי. בישראל, מדינה שבה השמש עובדת קשה והטמפרטורות יכולות להגיע לחצות את רף 30 המעלות, המיזוג המתאים הוא זה שיספק לנו הקלה משמעותית. כדי לעשות את זה נכון תוכלו לבחור מזגן מיני מרכזי מומלץ או מערכת VRF מתקדמת, והצוות המקצועי של "כוכב הקור" סניף ראשל"צ יעזור לכם לקבל את ההחלטה האידאלית עבורכם. כך תוכלו לספק מיזוג איכותי לכל חדר לכל משרד, בקלות וביעילות רבה.

מערכת VRF – איך היא עובדת?

הרעיון שעומד מאחורי מזגן VRF בהחלט שונה מכל מה אנחנו מכירים, ומהמזגנים הקלאסיים שנכנסו אליכם הביתה עד היום. עם טכנולוגיה ייחודית והתקנה נכונה אפשר ליהנות מטמפרטורה יציבה ומהתאמתה לכל פינה בבית. במילים אחרות, גם אם בחדר השינה אתם מעדיפים אוויר קריר יחסית, את חדר הילדים תוכלו לשמור חמים יותר ובפינת העבודה תוכלו להגדיר טמפרטורה שונה לחלוטין. זוהי נוחות ללא פשרות ושליטה ברמה הגבוהה ביותר, ובנוסף המערכת שקטה מאוד, מה שתורם באופן משמעותי לאיכות החיים בבית ובמשרד. חוץ מזה המערכת בנויה באופן ייחודי שאיננו מחייב הצבת יחידות מיזוג גדולות בפינות שונות בחלל, וברמת העיצוב זוהי בהחלט נקודה חשובה.

מזגן מיני מרכזי – למי הוא מתאים?

החלופה השנייה שעומדת על הפרק היא מזגן מיני מרכזי כולל התקנה כמובן, ועל אף שמדובר במערכת יקרה ומורכבת יחסית (שעשויה לחייב הנמכה של התקרה), יש לה גם לא מעט יתרונות. הרעיון המרכזי כאן פשוט: למערכת יש מנוע אחד בלבד, באמצעותו מוזרם אוויר לכל חדרי הבית, וברמה העיצובית היא ללא ספק מובילה. בנוסף, עם מערכת אינוורטר ניתן להתאים את עוצמת המיזוג לעומס בכל חדר בבית, וכך לחסוך לא מעט בעלויות ובצריכת החשמל. כדי להבין האם האפשרות הזו נכונה עבורכם ואיך מתקינים את מערכות המיזוג השונות אצלכם בבית, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות "כוכב הקור" סניף ראשל"צ, המיומן בתכנון והתקנת פתרונות מיזוג ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. לקבלת מידע נוסף התקשרו כבר עכשיו לטלפון 03-9624446.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן