הדרך לשמור על חסכון בהיגיינה

0
487
קרדיט: iroll.co.il

רובנו משתמשים במגבות נייר למטרות רבות, בין אם מדובר לנושאים של בית, כמו שימוש בחדרי האמבטיה, לשימוש במטבח, לספיגת שומנים, לניקוי ועוד. ישנם בתים הצורכים מספר רב של גלילים לאורך כל החודש. קצת קשה להוציא מגבת נייר שהידיים רטובות וצריך לגעת בכל הגליל. במיוחד לפתרון בעיה זו, ניתן לרכוש מתקן למגבות נייר, שיכול לסייע רבות לשמור על ההיגיינה וגם יחסוך לנו כסף, כאשר ניקח רק את מה שאנחנו צריכים ולא נבזבז נייר. מתקן למגבות נייר תורם לא רק להיגיינה, אלא לסדר במקום בו הוא מוצב, הוא מונע את התכונה שיש לרובנו, להניח את הגלילים באופן רנדומלי איפה שנמצא מקום. 

בוחרים על פי הצרכים

מתקן למגבות נייר בוחרים אך ורק לפי השימוש לו הוא נדרש. מתקן למטבח יהיה שונה ממתקן לחדרי שירותים. ישנם סוגים רבים של מתקנים למגבות נייר, אז איך תדעו מהו המתקן הטוב והנכון ביותר לשימושכם?

  • שימוש בשיטת צץ רץ – מתקן זה מאפשר שימוש אך ורק בכמות הנייר הדרושה שלכם, ללא בזבוז של נייר מיותר, הדבר הופך לחסכוני מאוד כאשר מדובר בשימושים של כמויות גדולות של נייר. אנו ניתקל בו במוסדות שונים.  
  • מתקן לגלילי נייר – בדרך כלל הוא עשוי מפלסטיק או מכת, שמים את גליל הנייר בו וכל אחד יכול למשוך כרצונו. הוא מתאים למטבחים ביתיים וכן למטבחים מוסדיים. ניתן להוציא מתוכו כמות נייר מבוקרת.
  • נו טאץ'  – הנייר נמצא במתקן ובכל פעם רוצים להשתמש יש חיישן שמוציא נייר אחד בלבד בכל שימוש. מדובר במתקן חסכוני מאוד, שלא דורש הפעלה ידנית, הוא הגייני מאוד ונוח.  

 

עבדו עם המומחים בתחום

חברת איירול עוסקת מזה שנים רבות בשיווק של מוצרי היגיינה שונים בתוכם גם מתקנים למגבות נייר. מומחי החברה יודעים היטב כיצד להתאים לכל עסק או פרטיים את המוצר מתאים להם, מתוך מגוון רחב של מוצרי איכות. בחברה תמצו סוגים שונים של מתקן למגבות נייר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן